sâmbătă, 27 februarie 2010

lungul drum spre SKOPJE, MACEDONIA

am plecat din iasi, dimineata pe la 5, cu trenul intercity. Frumos tren. Dupa ceva timp in care deplasarile la bucuresti le-am facut cu masina, de data asta am fost nevoit sa plec cu trenul. Nota 10 de la mine: masuta si priza pt laptop. Daca mai avea si wireless, deja vindeam masina.
M-am intalnit cu baietii in gara si am plecat spre bulgaria, in jur de ora 13. In giurgiu ne-am facut proviziile cu mancare pentru drum si pe la 3 am trecut granita.

NU STIU CE CAUTA BULGARIA IN UE

In RUSE, blocurile arata de parca a dat bombardamentul peste ele. Abia zaresti un apartament izolat, culori de parca am fi in pacuret si ciurea, ce mai DEZGUSTATOR.
Vreo 300 de km cat a durat drumul pana in sofia SUPER drum: nicio localitate, ba mai mult, 90 de km de autostrada inainte de sofia. Din punctul asta de vedere super bine.
Dar fratilor, ne-a dus GPSul unde a vrut el, dupa sofia, numai unde trebuia nu. Am strabatut Balcanii de la un capat la celalalt. Am fost 100 de km pe drumuri forestiere, si nu glumesc.
DAR NU AM VAZUT NICIO MASINA MISTO SAU O VILA MAI DE DOAMNE AJUTA.
Case ce stau sa se darame, marginile drumurilor neingrijite, cimitirul de masini al europei se gaseste in bulgaria (sa multumim lui tariceanu ca nu e romania).
NU MI-A PLACUT BULGARIA. Decat blonda de la vama :)
Am trecut in MACEDONIA.
Ce autostrada auuuuuuuu
ce trenuri suspendate prin capitala SKOPJE. Pentru cei care nu au fost, imaginati-va ca,GARA este suspendata. Nu vezi trenurile, si nici nu le auzi. SUPER TARE. Curatenie maxima, oameni misto. Pentru ca nu am avut bani destui, 4 dormim in masina si 3 in hostel (25 euro de pers).
Iar eu scriu pe blog ... Seara placuta
PS: Am vazut un afis mare cu concertul din aceasta seara, cu ASHEANA cap de afis. Deci se tine concertul, nu am venit degeaba.

Niciun comentariu: