luni, 9 februarie 2009

tinere talente cautam autoritati care sa ne sprijine

in acest weekend, am fost la Vatra Dornei la "Serbarile zapezii". nu am sa comentez de ce "Serbarile zapezii" cand nu e zapada de cativa ani, ci am sa ma refer la ceva ce ma doare pe mine mai tare: tinerii nostri artisti.
sambata seara, in deschiderea concertului care a avut loc pe scena de la marginea partiei de ski, a urcat o fetita de maxim 15 ani. A cantat 3 melodii din repertoriul international, pe care din pacate cu greu le-am remarcat, ca nu prea sunau ca originalul, dar fata a avut grija sa ne specifice de fiecare data ce melodie urma sa interpreteze.
Si totusi, publicul era in delir, erau toti fericiti si radiau de fericire. Era fata lor, a celor din Vatra Dornei, era artista lor care canta cu FARA ZAHAR, ANDREEA BALAN, FLY PROJECT, pe aceeasi scena.
Si cand ma gandesc ca noi am avut o trupa la EUROVISION, pe care nu am lasat-o sa cante pe 24 ianuarie, in fata celor care puteau sa fie in delir, sa fie fericiti, sa radieze de fericire, ca era trupa lor, a iesenilor.
si cand imi aduc aminte ca unii din primarie au promis ca le dau 5.000 de ron ca sa ii sprijine la EUROVISION si nici pana azi nu au vazut nici un ban. Poate le da cu dobanda ...
uff ....

Un comentariu:

Anonim spunea...

trebuie sa te obisnuiesti cu hotii de la primarie ...au ei alte "proiecte"pe care la finanteaza regulat.