miercuri, 25 februarie 2009

am luat iar un premiu

rava

Multumesc baietilor care "m-au lucrat" si anul acesta.
Rush fiule, am facut 30 de ani, la anul nu mai ma selecteaza baietii (vorbesc eu cu ei). Asa ca incalzeste-te: va veni si randul tau(FSN-istule) (www.lucianrusu.blogspot.com).

Alaturi de mine, care am primit premiul pentru "CEL MAI TANR LIBERAL DIN ADMINISTRATIA LOCALA" multumesc inca o data, (nici nu stiti cat m-a costat) au mai urcat pe scena si o parte din tinerii ieseni pe care incerc cu orice ocazie sa ii promovez, pentru ca merita: SOUNDCHECK, RAVA si elevii de la Clasa de Chitara a lui Petrica "PETRAN" Paveliuc. Margineanu nu face parte din tinerii ieseni pe care vreau sa ii promovez, asa ca nu il mai amintesc.
Si ca de final, cu dedicatie DISCIPOLULUI meu RUSH: ii dedic si daruiesc trofeul ca sa il motiveze pe viitor.

copiii lui Petran
am luat premiul
Soundchecko parte din tinerii liberali

rush, multumesc pentru articol fiule www.lucianrusu.blogspot.com
multe poze pe www.tnliasi.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

cel mai prost organizat eveniment la care am luat parte vreodata..ca sa nu mai vb de sonorizare....sub orice critica..sau poate ati dorit ca lumea sa plece de acolo cu urechile in pioneze...singurii care au meritat sa fie pe scena aia au fost copii lui Petran...nici macar "marea" trupa Soundcheck nu a fost la inaltime...n-au facut decat sa sfasie niste melodii..si sa faca din ele o mare varza...deci FELICITARI...v-ati ridicat la adevarata inaltime a clasei politice romanesti...(care e cum bine se stie..de kk0)