joi, 29 ianuarie 2009

multumim prieteni. ultima transmisie

DACA VREI POTI DACA POTI STII DACA STII, NU SE POATE SA NU VREI!

De cativa ani , acest motto ma calauzeste oriunde merg, in orice fac, in orice gandesc. Am hotarat sa vin la Bucuresti cu studentii de la SOUNDCHECK, pentru ca am crezut in ei, am crezut in talentul lor. Am stiut ca am prieteni care ne vor ajuta sa facem o promovare asa cum nici o formatie calificata la EUROVISION nu va avea. Am putut sa facem rost de bani ca sa ne putem sustine deplasarea la Bucuresti.
Asa a fost sa fie: sa plecam mai devreme decat am crezut acasa. Nu comentez piesele calificate, pentru ca sunt subiectiv. Dupa asa o implicare a noastra, nu prea avem cum sa fim obiectivi. Am sperat pana in ultima clipa ca vom putea ajunge in finala. In finala Eurovision. Dar nu a fost asa. Nu am castigat acest drept.
Am castigat insa o echipa, o formatie de care sigur ne vom fi mandri:

SOUNDCHECK
cristina -voce
catalin - pian
silviu - clape
vlad - tobe
alex - sax
donti - bass

Sa fim mandri de ei si sa avem incredere, ca se poate.

Multumesc SOUNDCHECK pentru clipele petrecute impreuna!
Ne vedem cat de repede in DUBLIN, la lansarea albumului.
O zi placuta!
Transmisia de la Bucuresti s-a incheiat.
Urmeaza multe alte clipe frumoase la Casa Studentilor Iasi.







3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari din suflet!!! Cu toata agitatia creata mi-am adus aminte de ce imi placea asa de tare la Iasi - spiritul de neegalat al studentiei si oamenii de calitate. Felicitari SoundCheck! Felicitari Adi

Anonim spunea...

FELICITARI!!!
Ati fost la inaltime!
Bravo SoundCheck! Bravo d-le Caliman!
Nu cred ca vreo formatie din Romania a mai avut parte de o asemenea promovare. Felicitari!
Pe cand primul concert la Iasi?

Astept primul album!

Anonim spunea...

Dle Caliman, energia dvs. a fost molipsitoare. M-am trezit, la cei 53 de ani ai mei ca dau sms-uri si-mi sun prietenii sa voteze. Felicitati-i din partea mea pe tinerii muzicieni ieseni.

ing. Gabriel Partene