vineri, 28 septembrie 2007

10 ani de la ultimul spectacol

10 ani - 1997 - 2007
Pentru unii 10 ani pot fi o nimica toata, dar pentru cei care au fost macar odata pe o scena, 10 ani reprezina cu totul altceva. Pe vremea cand activam in trupa Electrocutatii habar nu aveam de existenta unei sali de spectacol in cadrul Case Studentilor. Generetia mea de studenti a pierdut ocazia de a se afirma pe o scena sau macar de a vedea colegi la treaba.
Cand am dat concurs pentru postul de Director al CCS am avut "neobrazarea" sa spun ca voi termina Sala de Spectacole in 2 ani. Comisia a ras. "Domnul Caliman, nu stiti ce vorbiti".
Pe 1 octombrie 2007 se implinesc 2 ani de la numirea mea pe post. Si rad. La deschidere vor participa si membrii comisiei mele de examinare. Ar trebui sa ne bucuram ca mai avem un Cristi Adomnitei, Relu Fenechiu, Anghel Ficu, baieti cu sufletul la Iasi, fara de care poate sarbatoream pe 1 octombrie , primii 10 ani de la ultimul spectacol.
Sper sa va placa ce a iesit.
Va astept luni de la ora 16 sa vizionam primul spectacol in Sala Gaudeamus a Casei Studentilor.

Niciun comentariu: